بیستمین همایش روز بتن و چهاردهمین کنفرانس ملی بتن

05 خرداد 1401

بیستمین همایش روز بتن و چهاردهمین کنفرانس ملی بتن که از سوی انجمن بتن ایران که با 20 سال ترویج و ارتقاء دانش فنی بتن برپا شده طی روزهای 16 الی 20 مهر ماه سال جاری در مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی برگزار می گردد. 

بیستمین همایش روز بتن و چهاردهمین کنفرانس ملی بتن که از سوی انجمن بتن ایران که با 20 سال ترویج و ارتقاء دانش فنی بتن برپا شده طی روزهای 16 الی 20 مهر ماه سال جاری در مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی برگزار می گردد. در طول چند دهه گذشته متولیان صنعت سیمان، تولید را از روزانه یکصدتن در ابتدا به 150 هزار تن در روز در حال حاضر رسانده اند و همواره کیفیت دغدغه مهم آنها بوده است.

دکتر محمد شکرچی زاده رئیس هیات مدیره انجمن بتن ایران: تعداد کارخانه های تولید بتن آماده در کشور از مرز فراتر رفته است

 

در طول چند دهه گذشته متولیان صنعت سیمان، تولید را از روزانه یکصدتن در ابتدا به 150 هزار تن در روز در حال حاضر رسانده اند و همواره کیفیت دغدغه مهم آنها بوده است.

دکتر محمد شکرچی زاده رئیس هیات مدیره انجمن بتن ایران در بیستمین همایش روز بتن گفت: تولیدکنندگان بتن آماده با همه مشکلات موجود تولید بیش از 100 میلیون مترمکعب بتن آماده را در سطح کشور بر دوش دارند و تعداد کارخانه های تولید بتن آماده در کشور از مرز فراتر رفته است و تلاش می کنند بتن باکیفیت به مصرف کننده تحویل دهند. تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مواد افزودنی بتن سعی در توسعه مصرف باکیفیت مواد افزودنی در بتن را داشته اند تا این مواد نه به عنوان مواد اضافی ترکیبی در بتن بلکه به تدریج جزو مواد اصلی تشکیل دهنده بتن درآید و توسعه مصرف آن از مرز 10 درصد بتن های تولیدی کشور عبور کند.