سرویس ها

شرکت ساختمانی تهران تحکیم در سال 1367 به عنوان عضوی از خانواده بزرگ سازندگان ابنیه و تاسیسات شروع به فعالیت نموده است و از معتبرترین شرکت‌های مدیریت و اجرای پروژه‌های مهندسی و عمرانی ایران است، که با همراهی مشتریان‌ خود پروژه‌های متحول کننده‌ای را برای رشد اقتصاد و توسعه پایدار خلق کرده است. شرکت تهران تحکیم از زمان بدو تاسیس، تعداد چشمگیری از پروژه‌های عظیم دولتی و خصوصی را به سرانجام رسانده است.

طراحی

طراحی

تهران تحکیم با سابقه حدود 40 ساله کار عمرانی و همکاری با بهترین طراحان و مشاوران روز قابلیت طراحی انواع پروژه‏های عمرانی را دارد.

ساخت

پس از اجرای شهرک‏های مسکونی، برج‏های لوکس، ویلاهای مدرن و همکاری با کارفرمایان و مشتریان دولتی و خصوصی ایرانی و خارجی مختلف، آماده اجرای انواع پروژه‏های عمرانی در انواع قالب‏های؛ مدیریت پیمان، سه عاملی، چهار عاملی و ... هستیم

ساخت
مشارکت

مشارکت

تجربه مشارکت‏های گذشته و همچنین تجربه مشارکت در ساخت در منطقه 1 تهران به عنوان سازنده در پروژه‏هایی نظیر پرسیکا (بوکان 2)، بوکان 1و به عنوان مالک و ناظر در پروژه‏هایی نظیر نیاوران (آسیم)، نیاوران (چراغی)، نیاوران (باغ دوقلو) در طی سالیان اخیر موجبات توانمندی هر چه بیشتر تهران تحکیم در به ثمر رساندن پروژه های مشترک در قالب یک کار تیمی خوب را فراهم آورده است.